1. Kdy mohu očekávat zboží?
Zboží vyrábíme na zakázku vždy po objednání. Doba předání do přepravy je 3 pracovní dny od objednání a následující 1-2 pracovní dny trvá přeprava. Pokud zboží neobdržíte do 7 dní od objednání, prosím kontaktujte nás.
2. Jak mohu zboží vrátit/vyměnit?
Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu na adresu naší provozovny:
Trimakasi s.r.o. Sluneční náměstí 11 Praha 5, PSČ 15800
Nebo přes společnost Zásilkovna na podací místa:
ELIQUIDSHOP.CZ Praha 13, Petržílkova 2583/12 Identifikátor pobočky: 2594
Aldig copycentrum V Hůrkách 2141/9 Identifikátor pobočky: 204
Spolu se zbožím prosím zašlete vyplněný formulář pro vrácení/výměnu.
Upozorňujeme, že adresa sídla (fakturační adresa) neslouží jako adresa pro zasílání zásilek zpět.
3. Jak mohu sledovat svou objednávku?
Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením a sledovacím číslem, které můžete použít k sledování vaší zásilky prostřednictvím webové stránky dopravce.
4. Co dělat, pokud obdržím poškozené nebo jiné zboží?
Pokud obdržíte poškozené zboží,nebo jiné zboží prosím, kontaktujte nás co nejdříve e-mailem nebo telefonicky. Připravte si číslo objednávky a fotografie poškození, abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit.
5. Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Pokud potřebujete změnit nebo zrušit svou objednávku, prosím kontaktujte nás co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Pokud již byla vaše objednávka odeslána, bude potřeba postupovat dle našich podmínek pro vrácení zboží.
Nabízíme několik možností platby: platba kartou, bankovním převodem, nebo dobírkou. Všechny dostupné možnosti platby jsou uvedeny při dokončení objednávky.
6. Nepřišel mi potvrzující e-mail o objednávce?
Pokud jste neobdrželi potvrzující e-mail o objednávce, prosím zkontrolujte složku Spam ve vaší e-mailové schránce. Pokud e-mail nenajdete ani tam, je možné, že byla zadána nesprávná e-mailová adresa. Pokud si nejste jisti, zda objednávka proběhla, kontaktujte nás.
Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás!